||| sumbangan/khidmat/iklan

*** ADS @ e Pemuda PAS *********

assalamua’laikum dan salam sejahtera.

SUMBANGAN
=========

hanya kini, untuk kelangsungan laman ePemudaPAS kepada terus kukuh sehingga hanya mati adalah penamat kalimah, silalah kiranya membuat sumbangan. sesungguhnya, semangat dan usaha e Pemuda PAS tidak akan luntur; hanya mati dan kehendak ALLAH jua yang menyangkalnya. tetapi, hanya sumbangan wang ringgit yang hanya dipinta. SUMBANGLAH! untuk kelangsungan laman ini seterusnya…

tak terhingga kiranya, TERIMA KASIH saya dahulukan. 🙂

KHIDMAT
=======

kini, saya menyediakan khidmat untuk para wakil rakyat pakatan rakyat (sahaja) mahupun aktivis pakatan rakyat (sahaja), mahupun juga sesiapa sahaja yang menyokong prinsip perjuangan pakatan rakyat (sahaja), yang ingin mewujudkan laman blog tersendiri (hanya untuk host wordpress.com dan host wordpress.org sahaja).

samada anda mahu wujudkan ia secara percuma (NamaPilihanAnda.wordpress.com) ataupun secara sedikit bayaran (NamaPilihanAnda.com). untuk laman blog eksklusif [dot] com, bayaran anda hanyalah RM39.00 per year (tanpa upah kepada saya – RM30.00 untuk pendaftaran nama domain per year dan RM9.00 untuk sewaan hosting per year). hanya kini, saya amat-amat mencadangkan agar anda wujudkan ia secara eksklusif, iaitu [dot] com (NamaPilihanAnda.com). mengapa? jika anda wujudkan ia di host percuma (samada di host wordpress.com, host blogspot.com, host blog.com dan lain-lain host percuma), bila-bila masa sahaja host tersebut dapat menamatkan blog anda. lebih bahaya, tanpa sedikit informasi dan makluman terlebih dahulu kepada si pemilik. kerana sebab utama inilah, kini, ‘suara seorang pemuda PAS’ juga ada ‘adiknya’ yang duduki di host berbayar (http://ePemudaPAS.com/blog).

bagaimana dengan servis saya? percuma? untuk pembangunan laman blog sehingga terwujudnya laman anda itu, percuma. jika anda mahu membuat bayaran, terserahlah kepada anda. saya ikhlas untuk berkhidmat.

IKLAN
=====

kini, saya akan mula sediakan ruang kepada sesiapa sahaja untuk mengadakan iklan di laman ini. segala prosedur itu dan ini, akan diperbangunkan kelak. kini, saya hanya ingin maklumkan sahaja.

hanya kini:

*** iklan yang berbentuk porno, skim cepat kaya, dan umumnya tidak dapat diterima tidak akan sama sekali diterima.

*** bayaran adalah di antara hanya RM15.00 – RM25.00 sebulan sahaja (hanya 50 sen – 66 sen sehari sahaja).

*** iklan untuk banner-banner di atas (di page-page utama) laman ini tidak lagi akan diterima. ini adalah disebabkan mereka ini adalah sponsor utama kepada laman ini. mereka ini jugalah yang mencadangkan saya kepada 3 perkara yang teramat penting kepada pembangunan laman ini, iaitu wujudkan 1 lagi laman berbayar, adakah khidmat pemasangan blog secara ikhlas, dan adakan ruangan ikan.

*** privasi anda sebagai pengiklanan di sini akan dipegang sepenuhnya. begitu kepada mereka ‘sponsor utama’ laman ini.

*** makluman-makluman di ruangan iklan ini hanyalah bersifat sementara dan akan diupgrade kepada yang lebih khusus kelak. ini hanyalah untuk makluman sahaja.

=============================================================================

P/S: sebarang hal yang berkaitan sumbangan dan /atau khidmat dan/atau iklan, sila sertakan emel anda supaya mudah saya hubungi anda kelak. komen tidak akan disiarkan, tetapi akan hanya diberi perhatian. urusan seterusnya, akan dihubungi melalui emel. KLIK DI SINI.

P/P/S: setakat ini, sumbangan dan/atau khidmat dan/atau iklan dapat dilakukan dalam bentuk tansfer bank dan bank-in. tetapi, jika anda ada cara lain untuk melakukan sumbangan dan/atau khidmat dan/atau iklan, sila hubungi dan KLIK DI SINI. sekian.

klik di sini untuk paparan video dan diskusi: “PAS FOR ALL ||| PAS Untuk Semua