“PAS FOR ALL ||| PAS Untuk Semua!”

23 03 2008

PAS adalah parti kesejahteraan dan keadilan untuk semua rakyat Malaysia

Tahniah kepada PAS khususnya pihak Lajnah Perpaduan Nasional PAS untuk video klip ini.

PAS For All

***********************************************************************************************
sumber daripada pakdinet youtube.
***********************************************************************************************

FOR MORE INFO: Klik Di Sini

FOR MORE INFO: Klik Di Sini

FOR MORE INFO: Klik Di Sini

SUMBER UTAMA: Klik Di Sini

***********************************************************************************************
“JOM! Kita Pakat-pakat Sokong PAS!!!”

berapa ramaikah yang berani menyatakan sokongan mereka terhadap PAS?

untuk lebih lanjut, klik di sini.
***********************************************************************************************

Advertisements

Actions

Information

14 responses

9 04 2008
e Pemuda PAS

diharap sesiapa sahaja yang mahu komen di sini, jujur dan tahu dengan apa yang mahu dikomenkan. saya buka seluasnya ruang bagi anda semua, kecuali yang berunsurkan spam, porno, dan umumnya yang tidak dapat diterima. silalah menghormati kesemua hak umum ya. 🙂

15 04 2008
ahli PAS 555567

A’kum sume,

Saya ahli PAS, nyokong PAS, undi PAS dan saya amat menyokong Pakatan Rakyat yg terdiri dari PAS, PKR dan DAP. Saya mengagumi perjuangan dan ketokohan Tok Guru Nik Aziz, DS Anwar Ibrahim dan tidak keetinggalan YAB Lim Guan Eng, KM Penang. Tok Guru takyah cerita, sume org dah tau sape dia ni. Pejuang untuk menegakkan Islam yg unggul zaman ini. DSAI pula HERO yg selama ini kita cari2, dah jumpa dah. Jom kita mulakan!

Kalau kita tengok dalam kebanyakkan filem xkira film org putih ke, Tamil ke, Hindustan apa lagi, Cina ke, Melayu ke dan mcm2 lagi, kisah ceritanya banyak persamaan dengan liku2 hidup yg DSAI lalui. Terpaksa melalui pahir dan getir. Kena naya dulu kata org utara, pastu baru naik. Tulah Hero namanya. Syabas DSAI, sesungguhnya perjuangan mu baru nak bermula. Saya xsabar2 lagi nak melihat hasil perjuangan DSAI untuk menghapuskan terus dari muka bumi ini ameno yg telah secara terang2an menipu dan menindas rakyat disebalik selogan nya yg konon ‘membela rakyat’. Contoh terbaru pembinaan sekolah2 d Terengganu tanpa mengikut spec JKR menyebabkan keselamatan murid2 terancam. Kata kawan saya yg duduk d Penang, ameno ni bila dah kalah konon nak tunjuk dialah hero tp masa berkuasa depa ni sebuk menyamun harta negara. Tepat sekali.

Tengok sajalah isu DEB kat Penang, masa diorg merintah dulu, mana ada rakyat Penang yg dapat faedahnya? DEB ni umpama kijang, hanya d baham oleh sekelompok harimau atau singa shj. Rakyat marhaen mcm kita jgn haraplah nak merasa. Lg 1 isu babi d S’gor dan isu MB S’gor TS Khalid Ibrahim yg kononnya menderhaka pd sultan. Ampun tuanku. Sbnrnya kaum2 ameno ni ngata org tp dia yg lebih. tgok sajalah d T’nu betapa mereka ni menggelarkan baginda sultan sbg (natang) binatang! Kalau saya ni sultan, saya dah sula org yg merancang dan terlibat dg demonstrasi tu. Ampun tuanku.

Guan Eng ni saya malu dgnya kerana seorang bangsa Cina bukan Islam pulak tu tetapi membela nasib gadis melayu d Melaka yg teranianya oleh org Melayu sendiri. Mana kita nak letak muka. Saya sungguh tertarik dg peribadi dan pekerti beliau, lemah lembut, bersopan dan sangat menghormati org lain. Saya amat berharap agar Tok Guru dampingilah dia insyaALlah hatinya akan terbuka dg Islam yg kita perjuangkan. Sape tau? Khalid ibnl Walid yg terkenal dg sikapnya yg ganas dan menjadi panglima Musyrikin dalam memerangi kaum Muslimin akhirnya memeluk Islam dan mejadi wira Islam. Perancangan ALlah sape tahu? Kita hya merancang dan berdo’a agar maksud kita d qobulkan oleh Nya. Saya harap YAB LGE membaca komen saya ni. OK yea YAB?
InsyaALah.

Akhir kata pesanan saya yg kerdil ini, kekalahan BN dan kemenangan BA/PKR saling bertaut. BA umpama harimau yg merampas kijang dari mulut singa lain. Sudah tentulah singa berkenaan akan merebut kembali. BA/PKR jgn relax, awasi gerak geri kaum2 BN ni terutama ameno. Mereka ni mmg tak dpt menerima kekalahan. MCA, Gerakan dan MIC saya tak curiga sangat berbanding ameno ni. Betulkan saya kalau tersilap. Masa yg ada (sepenggal @ 4 tahun) tak lama. Buktikan yg BA/ PKR boleh merintah dg cemerlang, gemilang dan terbilang. Tp awas jgn temberang, nnt pecah tembelang akan jatuh terkangkang…!

9 06 2008
pemerhati

slm…….alhamdulillah stlh sekian lama kita dipimpin oleh BN dan pada g.election yg lalu,BA tlh diberi mandat yg besar dlm mentadbir beberapa buah negeri…ini satu revolusi yg baik kpd rakyat malaysia krn dgn perubahan ini,ia dpt menyedarkan BN bahawa konsep politik mereka tidak lagi diterima oleh rakyat kita.with d big mandate given,this particular party should prove 2 d people n nation dat they have chosen d best leader n party.i heard a lot of feedback from d people saying that BA cant bring good development to d country as they have no expertise to lead a state.therefore u guys should do d best…prove that d mandate given r right..dlm memimpin rakyat perlulah berteraskan shariah which constitutes Quran and Sunnah…perlu mengamalkan siffatul mahmudah…jdkan kekalahan BN sbg lesson 4 dis party… quality of leadership yg ade pada tn guru nik aziz lim guan eng n khalid ibrahim perlu dicontohi oleh smua pihak krn response rakyat terhadap pemimpin ini adalah positif….akhir kalam,gunakan peluang yg ada ini 2 convince public bout d good in BA.wassalam

17 07 2008
asri

apa yang pas telah buat dlm pembangunan negara

5 07 2009
ARIEL

SAUDARA,BAGAIMANA KITA NAK TAU ATAU MELIHAT APA YANG TELAH DI BANGUNKAN OLEH PAS UNTUK NEGARA SEDANGKAN SEKARANG PENTADBIRAN NEGARA DI TERAJUU OLEH UMNO DAN BN,TAPI TAK APA,SEKURANG2 NYA PAS BERJAYA MENJADI PENGHALANG KEPADA SEBUAH KERAJAAN YANG BANYAK MELAKUKAN KEZALIMAN TEHADAP RAKYAT YG TAK BERDOSA,KARANA,PEMBANGUNAN YG TINGGI HINGGA MENCECAH LANGIT SEKALIPUN TIDAK ADA GUNANYA KALAU PEMILIK BANGUNAN DAN PENIAGA DI DALAMNYA DI PENUHI OLEH ORANG ASING DAN BANGSA LAIN SEDANGKAN KITA HANYA MAMMPU MELIHAT SAHAJA,DISINILAH PERLUNYA KERAJAAN YG ADIL,AMANAH,DAN BERISTIQOMAH.

19 08 2008
Ahmad

Salam Ummah…..minta tolong cari email Ustaz Akill HAyy….ana nak bwa dia bg ceramah agama d sabah..syukran..

7 09 2008
kak nor

semoga parti ini berjaya menakluki malaysia dan dunia ini (PAS FOR ALL)

2 11 2008
syed muhsin

A’skum sume……saya harap PAS M’eruskn perjuanganye hingga ke akhir hayat dlm membela umat islam MALAYSIA…terutamanya kaum melayu….wassallam

21 11 2008
ulama

ya allah musnahkanlah orang-orang dan akta yang zalim……………….tabir!!!!!!!!!!!

21 11 2008
ulama

ya……………………allaaaaaaaahhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!! hidupkan islam…….hidupkan paaaaaaaaaaaassssssss……mampuskan IIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!(ISA)ZALIM KAMI ANTI ISA

21 11 2008
YB

ASSALAMUALAIKUM……………BERSAMA KEPIMPINAN ULAMAK………PANGKAH PAS

9 11 2009
lia

undi la pas……..!!! pas untk sume.

9 11 2009
lia

biar miskin di dunia, jgn miskin di akhirat..

19 01 2010
qaseh

Aslmkm buat semua pembaca budiman.Gunakanlah kebijaksanaan dalam melawan arus kepimpinan pincang.Biarpun dlm berparti kita tak sehaluan,tapi doakanlah agar dipertemukan titik penyudah yang tidak memalukan umat islam sendiri.Sedarkah kita wahai saudara-saudara semua,kebathilan dan kezaliman sekarang bukan telus untuk dilawan dengan kudrat,dengan lidah yang fasih lagi berbisa…tapi,lawanlah dengan contoh kepimpinanberlandaskan sunnah dan Al Quran.Menauladani kepimpinan Rasul s.a.w,Baginda tak pernah menyumpah apa lagi mendoakan keburukan pada pihak musyrik.Walhal Baginda maha mengetahui betapa jahatnya puak-puak musyrik ni.Contoh teladan Baginda,tambah menyakitkan hati lawan.Maka,inilah harus ada dalam diri setiap kita yang mengaku Islam dan beriman.Jangan terlalu mengikut nafsu amarah,kerena,di kiri kanan kamu belakang kamu,ada dua kaum atau kumpulan yang mengharapkan pemimpin bijak dalam bertindak.Bukan tepekik telolong umpama kaldai bengap!!!!Anak,isteri dan ibu bapa kamu yang telah tua.Jangan kerana kemarahan kamu,menyebabkan mereka kehilangan kamu sebelum ajal sebenar.Kepimpinan yang diterajui sekarang oleh melayu yang islam yang fasik,harus ditentang dengan berhemah,berilmu dan dengan sopan.Jangan sekali mencaci kalau saudara jugak tak mahu dicaci andai saudara ditakdirkan menjadi pemimpin pengantiiiii…..Jangan kelah mengata dulang paku serepih.Jangan jugak nanti,meludah hari ini,ludah itu kelak saudara yang jilat.Dalam politik macam-macam boleh jadi.Contoh terbaik,terjah tengok rumahtangga saudara-saudara sendiri.Dah lama kawin,sampai anak boleh buat 1 team bola,kasih sayang dan perhatian pada isteri semakin tawar Anak-anak balik lewat dah tak peduli kerana bz dok berparti.Bcakap dalam kedai kopi,lagak mcm menteri…time takder duit,sapa yang dicari…pemimpin yang dicaci tadi…kalau benar hati bulat untuk berjuang,ubahlah persepsi diri.Banyakkan ilmu agama dari ilmu parti.Dalam islam,berpolitik cukup indah tersusun,jangan kotorkan parti islam yang suci,niat yang murni dengan lidah yang kotor dan kolot…jangan rosakkan pandangan oarang terhadap parti yang telus ini dengan tangan-tangan tinta kalian berbauf fitnah,caci mencaci dan memalukan lawan….Ingat dan yakin,kebatilan pasti dapat dikalahkan…dengan 4 peluru.Pemimpin yang berbudi luhur,berilmu,pemaaf dan paling penting macho hatiiiiii.Aku mendambakan pemimpin ini…tapi belum dapat aku temui,kerana politik di malaysia ni telalu banyak helah yang berselindungkan agama!!!!!Bila agaknya melayu islam sejati nak maju????Kekayaan tak boleh dibawa mati,tapi tak punya kekayaan pun,lagi susah nak mati.Kaya ni,banyak kategori…so lu orang pikir-pikirlah sendiri…..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s