“SEKALI LAGI Tun Mahathir Lantang Bersuara!!! ||| ‘Suasana Macam UMNO Dulu…’ ||| UCAPTAMA Pasca Pilihan Raya Anjuran MYKMU.net ||| PAK LAH! Tengok Ni!!! ||| @ MalaysiaKini”

6 04 2008

Umno supporters attending the MYKMU.net forum recently gave former PM Tun Dr Mahathir Mohamad a rousing welcome.
Part 1 of a 3 part speech.

Former premier Tun Dr Mahathir Mohamad continues his attack on Pak Lah and the government.

At the MYKMU.net organised forum, Mahathir claimed that Umno members live in fear and this contributed to the party’s poor performance at the recently concluded 12th general election.

Part 2 of a 3 part speech.

Former PM Mahathir Mohamad said that no prime minister has come from an ‘enemy’ state before, referring to Pak Lah’s home state now under opposition rule.

Former premier Tun Dr Mahathir Mohamad reiterated his support for Ku Li’s call for an emergency general meeting of the embattled party and also suggested the formation of a presidential council to advise current and future party president.

The event was MYKMU.net organised forum to discuss the shocking Umno loses.

At the MYKMU.net forum, former premier Tun Dr Mahathir Mohamad claimed that it’s not the system that’s bad, but it’s the people (referring to Umno’s current top leadership).

Camera: Mohd Kamal Ishak

***********************************************************************************************
sumber daripada malaysiakini youtube.
***********************************************************************************************

***********************************************************************************************
“JOM! Kita Pakat-pakat Sokong PAS!!!”

berapa ramaikah yang berani menyatakan sokongan mereka terhadap PAS?

untuk lebih lanjut, klik di sini.
***********************************************************************************************

pas-for-all.jpg

Advertisements

Actions

Information

6 responses

5 04 2008
malayamuda

A tidak beritahu B bahawa dia akan undi Parti lawan
B pulak tidak beritahu A bahawa dia akan undi Parti lawan

tapi ke dua dua nyer memberitahu Dr Mahathir bahawa dia akan undi parti lawan, kerana Dr Mahathir sangat disukai dan dihormati oleh rakyat jelata

5 04 2008
EddieTheHead

A yang telah memberitahu B bahawa ia akan mengundi lawan, tidak pula memberitahu bahawa ia tidak akan memangkah parti lawan. Ini kerana B tidak pula memberitahu A yang B sebenarnya tidak perlu memangkah parti lawan kerana A telahpun memangkahkan untuknya. Walaupun begitu, A yang selama ini sebenarnya selalu memangkah parti lawan, tidak pula memberitahu bahawa parti lawan sebenarnya adalah parti B, walaupun B tidak tahu menahu tentangnya. Oleh kerana B buta huruf, maka A, yang juga buta huruf terus menulis:” Al kisah, sang kancil datang beramai2 menghadap sultan firaun”

Sekian.

6 04 2008
macanhitam

ala che det nih pun sama je la, 2×5 cam yg lelain tu. biarlah depa lawan sesama sendiri, janji jgn diganggu kita kat pakatan rakyat sudah lah..biar che det terjun bersama labu & kj & pak lah.

7 04 2008
frmad

CONGRATULATIONS from
blogrank.info
for the hot post

7 04 2008
axman

che det dah melalut.. kalo dgr dia punya ucapan, apa yg dia cakap tu sumer legacy dr dia sendiri. dia dulu yg perintis, lakukan apa yg pak lah buat skrg ni. kalau pon yg dia x buat adalah dgr cakap khairy. yg lain, kebebasan media, rasuah, politik wang, kroni, sumer dia buat.. skrg ni, sbb dia tahu melayu mudah lupa, dia pun cakap la bukan2.. sbb pak lah tak dgr ckp dia dah. dia tercabar..

kalo dia betul2 ikhlas, dia patutnya cuba ubah dr dalam, bukan serang dr luar dan terbuka camni. kalo dia pak lah perlu dihukum, dia dulu 100 tahun lebih perlu dihukum.

apa2pun, pakatan rakyat amiklah peluang baik ni.. biarkan mereka berperang sesama sendiri..

11 04 2008
zazmi

buat lah apa yang kamu suka…tp ingatlah bahawa kamu sebahagian dari org2 melayu yang kononnya islam tertinggi yang merencanakan kejatuhan orang2 melayu di bumi malaysia ini..balasan tetap ada dari yang maha esa..pemimpin datang dan pergi tetapi parti tetap teguh berdiri…itu ungkapan dahulu,ia akan menjadi sejarah sahaja..umno akan binasa jika org2 umno yang pentingkan diri yang suka menuding jari kepada org lain masih tidak menggunakan akal yang waras utk memperbaiki kelemahan parti..tak payah bising2..perhimpunan agung tempat yang paling sesuai utk berbicara…sudah lah tun…jangan hancurkan parti umno ini…kami menyokong umno dari dulu lagi kerana umno menjaga islam dan menjaga org melayu..tp tun..jika parti umno hancur,aku berjanji pada diriku,,akan ku ceritakan kepada generasi ku bahawa tun mahathir adalah orgf yang menjatuhkan umno..cuba bayangkan kenapa Melaka,NS.Johor.masih lagi setia dengan umno..mudah saja jawapannya…mereka2 ini sayangkan parti dan tidak ada sedikit pun rasa berkecil hati pada umno dan pemimpin2 nya..tahniah kepada mereka2 ini..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s