“TUN MAHATIR Suruh Orang Melayu BERANI MENDERHAKA Kepada RAJA??? A… PA!!!??? ||| YO! YO! BERANI DERHAKA… Bro Tun Feat. Bro Correct And Bro LUDDAH”

2 04 2008

Tun Dr. Mahathir lah yang banyak menghakis peranan raja-raja Melayu.

***********************************************************************************************
sumber daripada malaysianews youtube.
***********************************************************************************************

***********************************************************************************************
“JOM! Kita Pakat-pakat Sokong PAS!!!”

berapa ramaikah yang berani menyatakan sokongan mereka terhadap PAS?

untuk lebih lanjut, klik di sini.
***********************************************************************************************

pas-for-all.jpg


Actions

Information

3 responses

11 04 2008
tang

good blocker

3 05 2008
Awang Kata

Mahathir perlu didik anak-anaknya meghargai raja-raja Melayu, bahasa Melayu dan adat istiadat Melayu. Itupun jikalau mahu dikatakan …

5 04 2009
Dania X Jambu

Tun kata kalau sultan bunuh org (dulu kes sultan hayun caddy ngan kayu golf)
baru kite tentang, kerana itu adalah kesalahan. Walauun dia sultan tapi tak patut buat mcm tuh.

So Tun Tentang Sultan atas isu itu dengan menarik Kuasa Immunity Diraja.
So kalau ader kaum kerabat yg buat salah buleh didakwa di mahkamah mcm org lain.

Namun ape yg terjadi dengan Nizar, Sultan tak buat ape2 salah pun. Dia dok istana diam2 je.
Nizar yg pegi istana mintak perkenan sultan. namun bile sultan tak perkenan nak lawan sultan pulak.
Ape tuh? Itu baru derhaka namanya.

Dulu cakap nak mintak perkenan Sultan, Lepas tuh cakap semua terpulang atas keputusan Sultan.
Tapi bila SUltan dah buat keputusan memberontak pulak. Kumpul kaum ramai2 buat demonstrasi mcm biasa.
Siap Tido atas jalan pegang bendera palestine (ape kejadahnyee ni?)

Kalau tak bule terima keputusan sultan, baik dari awal takyah mintak perkenan sultan.

Tahniah Kpd PKR yg kuat pusing statement yg separuh2. Pilihanraya kecil akak membuktikan
betapa rakyat sudah makin tidak percaya dengan kata2 rhetorik ketua PKR dengan janji2 manisnya.
Manin teka teki sana sini tapi semua kata2 hanya dusta.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s