“POST KE-1,111 (+ 1): Maaf, Hanya Untuk Suka-suka…”

1 04 2008

assalamua’laikum dan salam sejahtera.

maaf, ini adalah cuma hanya post suka-suka saya.

bercampur dengan itu, saya berasa bangga dengan seadanya laman ini. sebetulnya, saya ingin menulis post ini pada post ke-1,111, tetapi tanpa disedari, ia terlebih 1 post. bilasahaja difikirkan semula, ini adalah lebih istimewa; post ke-1,111 (+ 1); yang juga bermakna, post ke-1,112!

seperti diulang oleh saya, post ini hanyalah bersifat untuk suka-suka sahaja. ia bersifat peribadi kepada saya.🙂

PS: mungkin, selepas ini, saya akan lakukan hal seperti ini pada post ke-11,111 dan seterusnya yang angkanya… hanya 1 dan 1 dan 1 dan 1… …🙂

PPS: bukankah menariknya tampak itu?; 1,111 + 1🙂


Actions

Information

Leave a Reply

