“HAH!!! Padan Muka! Sape Suruh Taknak Undi BA!!! ||| Minyak Naik 70 sen TAHUN INI SAHAJA!!!”

18 03 2008

hah!!! amik kau! taknak lagi undi ba!

tentang hal ni, memang telah disahkan daripada Dato’ Husam Musa melalui perkhabaran Tengku Razaleigh sendiri. senang, tengok sendiri dalam video2 kat blog aku! emmm… kena wat search kat sana sikit ar….

PS: bukan ngepeng ni, tapi iklan… heheh… tapi, btul! ada 1 video Dato’ Husam Musa sendiri yang mengesahkannya!

apa pun, 2013 ni, pru13 ni, kita ganyang bn! undi ba!!!

TAKBIR!!! (^_^)

***********************************************************************************************
sumber daripada malaysianews youtube dan ePemudaPAS3 youtube (saya sendiri, heheh…🙂 ).
***********************************************************************************************

***********************************************************************************************
“JOM! Kita Pakat-pakat Sokong PAS!!!”

berapa ramaikah yang berani menyatakan sokongan mereka terhadap PAS?

untuk lebih lanjut, klik di sini.
***********************************************************************************************


Actions

Information

2 responses

5 06 2008
zax

tu la kan dah kata minyak naik…depa ni tak cayer….cibai la malaysia naik sekaligus….fattap tul…..mcm maner la aku nak gerak…..jgn terkejut satu hari nnt malaysia jadi china…naik beskal kat kl….bodo punya pemerintahan pak lah….asik2 nak bandingkan dgn negara lain…bodo nak mampus…ingat kita ni budak kecik ke nak auta mcm ni….

13 06 2008
hydrogen

lor…kalu undi BA pun macam BA boleh atasi je masalah minyak dunia yang makin naik ni.
Kerajaan mana-mana negara pun sama sekarang,
satu dunia rakyat tgh kutuk kerajaan sendiri(UK,US,Japan).

orang politik ni harap mulut je lebih.macam la anwar ibrahim boleh turunkan harga yang dah naik.pening2…tak tahu nak undi sape dah.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s