“PENARI BOGEL Di Kempen BN!!! ||| Malulah… … ||| HAH! Apa Beza (Sama???) UMNO-BN Malaysia Dengan Kempen Pilihan Raya Di Thailand???”

14 03 2008

BN menggunakan taktik menggunakan penari separuh bogel semasa ceramah untuk raih undi di DUN N21 Lintang Perak, calon BN Dato’ Ahamad Pakeh Adam.

*** sumber daripada izo4ever2 youtube dan tvpas.com.

Thai dancers have been recruited to perform to listen to campaign speeches in Ratchburi province, Thailand…but candidates are still too boring…who do you blame?

*** sumber daripada suthichai60 youtube.

***********************************************************************************************
“JOM! Kita Pakat-pakat Sokong PAS!!!”

berapa ramaikah yang berani menyatakan sokongan mereka terhadap PAS?

untuk lebih lanjut, klik di sini.
***********************************************************************************************


Actions

Information

3 responses

14 03 2008
Bakar bin suut

Aslm……..
Macam tu lah jika seseorang yang kemaruk kuasa, d\mereka akan guna apa saja demi untuk mencapai cita cita tamak mereka. Sebenarnya bukan nak berkhidmat untuk rakyat tapi matlamat sebenarnya untuk mengumpul harta untuk peribadi dan selepas tu dah kaya lupakan apa suruhan tuhan.

Wakil rakyat seperti ini seharus nya tidak diberi peluang langsung ….biar dia sedar sikit dengan dunia yang hanya sekejap. Tengok belum apa lagi dah nak sogok rakyat dengan perkara yang mungkar. Suruh dia balik kampung tanam jagung lagi baik, biar dia tahu tinggi rendah langit.

Sekian,

14 03 2008
Bakar bin suut

Dalam pemikiran mereka mereka (BN) bila dah jadi YAB senang lah hidup mereka saku pun penuh…….tapi tugas sebagai wakil rakyat untuk menyelesaikan masaalah rakyat tidak dijalankan. Orang sebegini adalah manusia bertopengkan …………………… rakan rakan berhati hati lah kita semua.

14 03 2008
Bakar bin suut

Ni nak komen kepada YB yang dah terpilih menjadi wakil rakyat disetiap pelusuk tanah air. Bila masa nak mengundi sanggup turun padang tak dijemput pun mereka terhegeh hegeh melawat kampung kampung kampung…..nak tunjuk mereka tu prihatin kepada penduduk kampung yang diwakili.

Tetapi setelah menang dalam pilihanraya, penduduk kampung mengadulah tentang masaalah penduduk kampung seperti isu tanah..nak tahu apa mereka jawab.. YB sibuklah dengan bisiness dan tak ada masa lah….. Ini terjadi di salah satu Adun dikawasan Samarahan.

Tapi tak mengapa….. tunggulah pilihan raya DUN negeri sarawak nanti……kita akan ajar YB tersebut ,…….biar dia rasakan gelombang Tsunami yang melanda negeri negeri di Semenanjung Malaysia. Bak kata presiden BA ” Suara Rakyat adalah Keramat”. Insyaalah ini akan terjadi di Sarawak pada piliharaya DUN yang akan diadakan tidak lama lagi.

Nanti baru tau……Koroni YB tertentu akan merudum menyembah bumi dan ini tidak mustahil bolih berlaku jika Allah menyertai. Sama sam lah kita menunggu Tsunami yang akan melanda di Malaysia Timor. Saya menyeru agar kuncu kuncu dan geng geng BA dari Semenanjung akan masuk ke Sarwak beramai ramai untuk menjayakan Gelombang TsunaMI.

JANGAN BIMBANG KAMI AKAN MENYERTAI RAKAN RAKAN BA. Kami nak jemu dan muak dengan kepimpinan orang orang yang tertentu yang bersifat Kuku Besi. Dan mereka ini sememangnya belum lagi puas untuk mengumpul harta rakyat untuk kepentingan peribadinya. Sama sama lah kita lihat.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s