“TERKINI; HUBUNGAN SULIT Menteri Besar Kedah DENGAN Ketua Puteri UMNO Negeri!!!”

4 03 2008

assalamua’laikum dan salam sejahtera.

hubungan sulit antara menteri besar kedah dengan ketua puteri UMNO negeri bakal didedahkan termasuk tempat dan tarikh pertemuan. -harakah-

***********************************************************************************************
dapatkan info-info terkini dengan: taip ON<jarak>HARAKAH dan hantar ke 77770; hanya RM5.00 sebulan; sehari 5-7 berita; untuk pelanggan celcom sahaja.
**********************************************************************************************

***********************************************************************************************
untuk lebih lanjut, info-info sumber alternatif anda, klik http://www.harakahdaily.net/.
**********************************************************************************************

***********************************************************************************************
“hmmm… agak-agaknya BA-PAS menang ke pilihan raya kali ni…”

(A) menang besar. (B) kalah!!!

untuk lebih lanjut, klik di sini.
***********************************************************************************************

***********************************************************************************************
“JOM! Kita Pakat-pakat Sokong PAS!!!”

berapa ramaikah yang berani menyatakan sokongan mereka terhadap PAS?

untuk lebih lanjut, klik di sini.
***********************************************************************************************

***********************************************************************************************
“Egkau rasa kempen BN ‘Pade Doh’ bakal menjerat PAS Kelantan ke?”

“Ah… belum tentu lagi. kita tengok siapa sebenarnya yang terjerat.”

Siapa sebenarnya yang terjerat?

untuk lebih lanjut, klik di sini.
***********************************************************************************************


Actions

Information

14 responses

23 06 2008
katon

jika pas jujur dan telus dalam menangani permasalahan kepimpinan BN/UMNO sebelum PRU12 saya berharap agar perbuatan salahlaku kepimpinan terdahulu diperjelaskan agar rakyat tidak beranggapan semua parti politik(UMNO,PAS,PKR,DAP dan lain-lain)adalah sama…..cakap ja lebih tapi bukti haprak..

25 10 2010
wonderwizard

malas nak cakap la tp saya sokong katon…

11 07 2009
jambu

ayaaa……….manyak jahat woooooooooooo……

11 07 2009
jambu

sykurlah kamu pada Allah ,,,, jangan mengata perkara yang tidak betul….bahlol…..

11 07 2009
belimbing besi

kadang kadang kita rasakan kita saja yang benar…bukan begitu…….hanya Allah sahaja yang Maha Benar….

11 07 2009
belimbing besi

manik urai macammana….banyak buah durianke banyak orang politik…..
buah durian lakunya mahal ini tahun kerana pilihanraya…….

22 07 2009
suraizai

pas pun rasuah gak
bukannya malaikat
kwa3

22 07 2009
suraizai

kau org jgn marah bila aku kata g2
renung2kn lah

8 08 2009
p@dol

jangan mencaci org jgn mengeji org jgn memfitnah org.ingatlah balasannya ada neraka yg paling panas bakarannya.

5 09 2009
md zaki bin ab manan

bolehkah saya nak tulis ulasan tentang buku saya dalam ruangan ini. Kalau bolehlah jika tak boleh tak mengapa. Lain kali saya akan beri komen yang sesuai dalam ruangan ini.

20 01 2010
Rahsia

Bercakap berkenaan “HUBUNGAN SULIT” ;
saya nak ceritakan pengakuan empunya diri sendiri iaitu Ketua Puteri UMNO Bahagian Kuala Kedah ( Status : Berkahwin ) mempunyai HUBUNGAN SULIT dengan suami orang yang juga salah seorang ahli kuat penyokong UMNO Bahagian Kulim, Kedah.
apa nak jadi dengan dunia sekarang, isteri orang bercinta dengan suami orang lain!!!

20 01 2010
mama

mama mcm tahu je cite nih… rasanye si lelaki UMNO Kulim tu pun suami org jg! ish.. teruk betul diaorg ni erk? Nau’zubillah…

20 01 2010
qaseh

Aslmkm buat rakan sebangsa n seagama…Menyingkap hbngan sulit ni,bukan orang umno,rang pas n orang keadilan malah mic mca semua ada rekod!!!!Dont trademark atas 1parti,tapi copkan atas jantan rakus tak kenal landasan…Whatever u r…dnt only pointer at tht persons…kita juga harus jujur dengan diri…Bila kita dengar berita mcam ni jangan cepat melatah,melobi kejahatan seseorang.Allah titipkan ujian atas mereka untuk kita menilai,di mana sebenar jati diri islam kita.Sebagai wanita,bukan kerja kita mencaci nisti,mengungkit aib yang diconteng.Tapi,siasat dengan berhemah.Andai benar….bawak ke tengah.Ajukan nama dan buat aduan.Agar mereka mendapat kesedaran.Tak payah kita nak malukan diaorang…diaorang ni kelak akan terasa malu sendiri….Biasalah,bila hidup bertongkat nafsu,bini begetah depan mata dikatanya kayu!!!Laki orang yang dah berboroi pun boleh diulit perut,sedangkan suami sendiri….lebih macho dari jantan lahabau tu….Kita sebagai isteri perbnykkanlah mendalami ilmu menawan hati suami…bukan dengan jalan khurafat.Kalau nak taw…,hubungi saya…di e mail ffqaseh@gmail.com,orang lelaki ni cukup senanag nak tawan dia,macam jugak kita orang pompuan.Asal suami pandai memuji takper dah weh.Suami jugak jangan pelokek sangat dan berkira dengan bini….1 jer petua nak eratkan suami isteri…bilik tido bia sentiasa wangi,tabur bedak baby pun takper…..tengoklah hasilnya!!!!baru la takder kes makan lua…….

24 01 2010
qaseh

korang tengok ruang kecik wrna biru tu….jumlah orang jahat!!!!!Buta kayu punya orang.Saper ni???Tak sekolah ker?Macaana ko taw,jumlah jahat jumlah baik???Ko p masuk dalm hati perut diaorang ker???Allah sendiri tak pernah nilai jumlah jahat jumlah baik.Yang aku taw,jenis yang mandai-mandai sendiri ni…dia yang sebenarnya jahat!!!!Perosak mata dan pemikiran orang….Kalau ko islam,baik ko ngucap n beristirafar bnyak-bnyk…Kang buat dek pendek umur,tak sempat ko mntk ampun.Dengan Allah,insylh ko diampuni..sbab itu JANJINYA.Tapi dengan orang…jangan buat pasal.Takat tulisan pedas yang menyentuh emosi ko…ko kata dah jahat,memang ko makhluk ALLAH buta kayu,buta hati…..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s