“MASJID KRISTAL Terengganu Berwajah PATRICK LIM??? ||| ALLAH Maha Segalanya ||| Ingat! ALLAH Maha Segalanya!!!”

21 02 2008

***********************************************************************************************
“hmmm… agak-agaknya BA-PAS menang ke pilihan raya kali ni…”

(A) menang besar. (B) kalah!!!

untuk lebih lanjut, klik di sini.
***********************************************************************************************

***********************************************************************************************
“JOM! Kita Pakat-pakat Sokong PAS!!!”

berapa ramaikah yang berani menyatakan sokongan mereka terhadap PAS?

untuk lebih lanjut, klik di sini.
***********************************************************************************************

Advertisements

Actions

Information

33 responses

23 02 2008
e Pemuda PAS

subhanallah…

walaupun saya sendiri letakkan video ini, namun, saya sendiri juga seringkali melihatnya. jelas, gambaran yang dilihat seakan-akan benar dengan wajah Patrick Lim!!!

PS: yakinlah kita dengan kuasa ALLAH Yang Maha Segalanya… 2/3 kepada BA mungkin??? insyaALLAH, jika benar diizinkannya, tidak ada apa kuasa dapat mengubahnya!!!

TAKBIR!!! TAKBIR!!! TAKBIR!!! 🙂

25 02 2008
RAHIM SAAD

Allah Maha Berkuasa, Maha Berkehendak, dan Maha segala-galanya. Dia boleh buat dan lakukan apa yang dikehendakiNya. Dengan kehendakNya juga, Dia boleh menjadikan apa saja sebagai medium untuk menunjukan kuasa dan kudratNya. Rasulullah telah tiada untuk menegur umatnya. Nasihat ulama yang ikhlas tidak diendahkan, malah diperlekehkan. Maka Allah sendirilah yang menegur makhlukNya yang telah jauh terpesong dari landasan yang ditentukan dek kerana kelazatan dunia. Jangan sampai ombak Tsunami kedua melanda Kuala Terengganu baru kita hendak bertaubat dan mengakui kesilapan sendiri. Baru hendak bertaubat. Tak guna ketika itu. Justeru marilah kita berdoa dan bertaubat sesungguh-sungguhnya terhadap segala perbuatan kita yang tersesat itu.

25 02 2008
e Pemuda PAS

Saudara RAHIM SAAD >>>

terima kasih kerana mengunjungi laman suara ini.

terima kasih juga di atas pandangan saudara itu. moga-moga kita semua (tidak kiralah, orang BN ataupun orang BA), bersama mengambil iktibar dan pengajaran. insyaALLAH, aminnn… 🙂

26 02 2008
MUSLIMAH

InsyaAllah jika diizinkan ALLAH Islam akan menang bergantung kpd niat kita.. mari kita sama2 berdoa smoga Allah beri kmenangan pada Islam, bersama2 kita daulatkan ISLAM y smakin dicemari ini..

26 02 2008
e Pemuda PAS

MUSLIMAH >>>

terima kasih kerana sudi mengunjungi laman ini.

ya. marilah kita sama-sama mendoakan kejayaan kebenaran. sesungguhnya, mereka (yang ingkar kepada ALLAH), tiada sesuatu yang amat berkuasa di sisi NYA, iaitulah, doa yang makbul. insyaALLAH, sama-samakan kita doakan. 🙂

10 03 2008
baiduri

mcmna nak tengok gambar masjid kristal tu? betul ada sesuatu yg tak elok…..

13 03 2008
ahmad asyri

aku pn xnmpk

20 04 2008
baity emy

Ya Allah..dh berserabut dh otak nie..Btol ke ape yang emy tengok nie..klu btol..sape patrick lim tue??rase cam nak jumpe je pelancong asing yang rakam nie..ntah2..die bg kte tengok lps die edit gambar masjid kristal nie..lg satu btol ke pengunjung2 yang nak solat jumaat kt masjid tue dihalau??Masha Allah..klu btol ar..memang dh nak kiamat kan..

21 04 2008
insan fakir

banyak kali klip pun tak keluar gambor…. orang ganu kata gelap gambor nih

4 05 2008
Anti DAP

nape la diorg buat kt tgh pulau hahh???
BN nie kekadang bangang gak…. tp jgnla salahkn sume org BN…
salahkn pemimpin nye saje laa…. zaman mahathir dlu xde pn wat keje2 cm nie…
UNDUR PAKLAH!!!!!!!!!! PAKLAH KALAH!!!!! TAPI UMNO JGN KALAH!!!!

8 05 2008
hafizoo

apa yg tak kena dengan masjid kristal

13 05 2008
balqis

x nampak pun?

13 05 2008
balqis

tuhan tu maha kuasa

5 06 2008
muslimin

marilah kita semua bertaubat kita semua manusia akhir zaman

5 06 2008
muslimin

kiamat sudah semangkin hampir dengan kite ALLAH…. ALLAH….. ALLAH YA ALLAH SELAMAT KAN LAH SEMUA UMAT ISLAM YA ALLAH AKU MOHON PADAMU YA ALLAH ALLAH

6 06 2008
budak_nakal

ambe sbg rakyat ganu malu sungguh ngan projek mega kerajaan BN tapi dok tahu bende!!!…masjid pun nok wak tempat pelancongan instead of tempat beribadat dan menghambakan diri kpd ALLAH TUHAN MAHA ESA…mcm nok hina ISLAM jer…bese ar ISLAM HADHARI la katakan…

7 06 2008
Mazri Jamalluddin

Asalamualaiqum semua.

Semua kejadian ada hikmahnya,

Saya berasal dari Bandar Klang yang penuh dengan sensasi politik, saya/kami adalah satu pertubuhan NGO persendirian dengan ini memohon untuk bergabung dengan ahli-ahli pas dan pkr untuk mendapatkan sebarangan maklumat aktiviti ahli2 gabungan pakatan melalui email. Sekira ada yang sudi sila kirimkan info terkini dalam bentuk apa sekali pun kepada kami untuk rujukan ahli2 kami.
Wasalam dari Jawatankuasa Kebajikan Sahabat Niaga

11 06 2008
iskandar

orang munafik mengorbankan agama mereka krana harta,orang mukmin mengorbankan harta mrka untuk agama! KUATKAN IMAN KITA! TEGAKKAN ISLAM KITA! kita KHALIFAH di muka bumi ini………..!!!

4 08 2008
ORG TUA

pemerintahan pak lah kureng….kena lbih tegas!!!!

5 08 2008
wady

aku x nmpklah…

27 08 2008
puteri

ok je aku tgk masjid tuh.. cantik apa. Apa plak masjid cam muka patrick lim??? emmm agaknya ko org kena pakai cermin mata lah. Jika tgk dan menilai dari sudut pandangan nagatif memang lah yg bkn2 jadiknya. Aku cadangkan ko org pi la b,taubat pi la masjid tuh sembahyang minta keberkatan. Apa lah salahnya org cina bina masjid tuh???? bkn haram pun… al-quran mana ckp org cina tak leh bina masjid ?????? Habis nk harap kan ko org yg bina emmm… bina kemah boleh la…. pastu dok becakap je pandai… komen sana komen sini. wahai manusia sekelian insaf lah… bersihkanlah hati.

8 09 2009
amran

berapa banyak rasuah kau ambik haaaa?buat masjid tu x kisah la cina ke india ke melayu ker yg penting biarlah utk rakyat kalau setakat buat masjid kristal hanya sekadar utk dtg tengok wat per baik bantu rakyat trenganu yg miskin lagi baik bukannya buat replika camtu.
Setakat nak habiskan duit ni budak 7 tahun pun tau!!!tapi utk bela rakyat org umno ni jauh sekali.
kepada semua org Umno anda adalah munafik yg nyata sembahyang tongang tongek syurga allah mintak siang dan malam hukum allah kamu tentang,kau igt allah kasi ker PK la sendiri.nerakalah kamu semua.
Mati esok x der kerajaan umno tau!!!
Puteri ni mmg puteri umnola
Puteri maksiattttt
Ahli Umno ketagih seks dari puteri umno petikan ahkbar tuuu.

8 09 2009
amran

Org Umno buat stadium ,stadium runtuh,buat kolam kolam tiris per nak jadi igt tu duit rakyat puteri banyak mane rasuah kau dapat??

21 01 2009
Abe ganu

Ya Allah..slamatkan negeri terengganu daripada mla petaka..walaupun pembngunan dh bnyak..janganlh Kau bnyakkan lg musibah,segala mksiat,rasuah,penipuan dahsyat di terengganu ini..Kau berilh kemenangan kpd islam YA ALLAH…TAKBIR

19 03 2009
wawa

sokong pas….

22 12 2009
jemay

Zaman sekarang…abad ke 21 bkn abad ke 13….guna otak…jangankena tipu kering. orng kapir yang ambil gambar ni nak jatuhkan islam.

15 01 2010
hamba allah

sedarlah wahai orang melayu sekalian….. janganlah kita asyik mencari kesalahan orang lain….sesungguhnya tiada manusia di dunia ini yang sempurna keseluruhannya…..janganlah kita mengkafirkan sesama islam….kerana mereka2 yang tergolong dalam golongan ini tergolong dalam golongan “orang2 munafik”….BERTAUBATLAH…..banyak2 kan amal ibadat….jangan mengata orang, menfitnah orang, mengkafirkan orang…..sesungguhnya orang yang dikeji itu lebih mulia daripada orang yang mengkeji…..PAS is “parti auta sokmo” sejarah penubuhannya adalah kerana tidak berpuas hati dengan umno, lalu tertubuhlah sebuah parti yang slogannya ‘parti islam semalaysia’ tapi x islam pun, hanya islam luaran…..tapi dalamannya tidak…….

18 01 2010
qaseh

Aslmkm…Hamba Allah ni,pintas jer ckap dia yek.Tp sy 100 malah 2 3 ratus puluh ribu setuju dengan ajakan kamu…jgan kafir mengkafirkan orang,kelak muka betukar muka TAPIRRRRR!!!!!!!Jgn suka fitnah memfitnah mati sok ….betukar jadi BABI TANAH!!!!!! Jgn suka pelagakan bangsa sendiri…kang jadi ikan laga-laga.Jenuh main dek budak tadika…Sy ni,bukan apa-apa.Sajer nak jadi nasi tambah!Baik pas ke umno ke keadilan yang tak penah-penah adil tu ke…semua sama matlamatnya.Ingin mnebalkan not dalam bank.Apa ada pada suara rakyat?Melainkan laku bila dekat-dekat nak pilihanraya…Nak tak nak,klua jugak lah rakyat mangkuk ayun,(tmasuk aku ler)p pakat ngundi.Dlam aku punya pikiran yang dangkal ni,takder lain.Menyokong kemajuan anak bangsa aku yang jauh trtnggal…bukan saja ekonomi.Malah mundur dlm akhlak yang baik.Pemimpin dok maki hamun dlm dewan,konon nak gubal undang-undang,pinda tu pinda ni…dasar tu dasar ni…kang sana king sini,rok sana rok sini…bi sana bi sini,yang si tv lak pancar serata alam,keburukan perilaku pemimpin taik kucing ni.Ada pulak pemimpin lawan,yang control macho…dalam dada gegek gmpita nak terjah klua api amarah…Ni ker contoh pemimpin malaysia banggaan umat islam sedunia???Ni kerrrrrr????Aku ni,naik.jelak tengok sandiwara.Cari projek,juta-juta bawak masuk malaysia…suku dari prolehan tu…tent,ten..teng..masuk poket pemimpin lahabau ni lah.Tak cukup ker gaji tu???Naik gula,naik minyak,naik anginnnnnn aku!!!! Pandailah cipta alasan…tak abis-abis dgn pasaran global!!!Weh,kita orang,rakyat skarang,sekolah jugak…Harga gula naik,abis dipaksa cik-cik doktor terangkan klebihan kurangkan pgambilan gula.Logik ker,harga naik orang kurangkan penggunaan…Setan punya thinking…nampak benar kestupidannya.Buatlah insiatif lain.Contohnya galakkan penanaman tebu pd tempat-tempat terbiar.Kat perlis,tanam tebu ciput macam tu,mana larat nak supply gula dgn manusia bejuta kali nih…Ajarlah teknik pertanian yang bangus dalam mengjasilkan buah-buahan tempatan yang bermutu…kurang ambik gula,bila bnyak air buah fresh dan murah di pasaran…bumi malaysia ni,masih bnyk belum diterokai,pegi blaja lua ngri jauh-jauh buat apa.Balik mlsia jadi buta perut,buta paku!!!Terlalu sikit bilangan orang nak belajar teknik-teknik buat jus…sebab pemimpin kita tak besungguh-sungguh suuprrrt anak bangsa blaja buat jus hasil dari buah tempatan..Yang belambak,buat kosmatik,ubat pelangsing…korang taw,jus buahlah penawar paling mujarab untuk kurusssss.Gula pun kurang bila minum jus.Kecuali nak buat kuih muih…memang guna gula…So,lu pikirlah sendiri pemimpin dan rakyat oiii.Rentikanlah tabiat memandang salah orang lain jer…moh pakat-pakat baiki kelemahan sendiri,di samping menjana pendapatan negara…malu lah,anak bangsa melayu berebut kerusi,sementelah,bangsa asing dok cucuk jarum kat kita. mmmmhhhhh bye,bye!!!!!!

22 05 2010
tersedar

ni kutuk mengutuk ni buat dosa je. semua pon sama. mengata orang tu mengata orang ni. nak berjihad Islam tapi kutuk mengutuk? Istighfar banyak2. datang orang puteri, kutuk puteri, datang orang lain, kutuk jugak. sama je semua kat sini.

22 05 2010
tersedar

satu lagi, bahasa yang tak sopan tu masyaAllah. ko pon sama je, dok guna tapir la apa la tak ada otak. istighfar banyak2 weh!

13 06 2010
fixxmikz

2 smue polimik pas saja..
ye la kn pas x dapat bina masjid yang seindah masjid kristal..
bukti kita lihat kelantan yang diambang kehancuran..negeri yang kotor.

21 07 2010
hamba allah

akum..jangan terlalu taksub pada polotik..politi hanya dunia…kita boleh sokong yang mana pun selagi tidak merosakkan akidah kita….sebagai org melayu kita patut bersatu dan bukan berpecah belah…islam agama kita…pas ke BN ke patut bersatu…walau bergabung pas ke barisan ke ,mereka yg beragama islam tetap islam….bukan politik yg menentukan kita ni jahil pada agama ke x…yg menentukan adalah stiap individu itu seendiri…..

26 11 2014
rok murah

Hi! I’ve been following your weblog for some time now and finally got the
bravery to go ahead and give you a shout out from Atascocita Texas!
Just wanted to say keep up the fantastic job!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s